Pages

be grateful

assalamualaikum,

semenjak dua menjak, i never think a lot like i used before. sedih fikir banyak. jadi jangan fikir banyak. fikir sikit je. ala, somehow kau kena pandai agihkan perkara yang kau kena fikir banyak dan fikir sikit. ANTARA FIKIR SIKIT IALAH:

pasal bercinta, pasal kawan yang tak hargai engko, pasal benda yang tak penting ((eh pikir ah panjang panjang apa tak penting))

ANTARA FIKIR BANYAK IALAH:

masa depan engkau, mak ayah kau, keluarga engko, iman engko cukup ke tak, akhirat nak dekat ni amal ibadat cane

aku nak ulas sikit pasal fikir sikit, macam bercinta. jangan pentingkan sangat. okay even engko brokenhati. ala memang ah sedih jugak. siapa je tak mood swing kalau bercinta. tapi pakwe engko tu belum tentu lagi, jadi engko fikir sikit jelah pasal dia. then, pasal kawan. kalau dah tak hargai engko, kawan banyak lagi takpayah terhegeh cari dia dah, biar dia terhegeh. jangan buang masa. sebab aku selalu tengok sekarang kawan tak hargai kawan. pentingkan pakwe ek eleh. ceh aku combine kan kisah pakwe dan kawan ceit.

lagi satu, bersyukur ah dengan kawan yang kau ada. depa ada jugak nak reply ws kau layan kau. kalau kau rasa tak best ws dia, WEH CONTACT KAU BANYAK KAN? TRY AH SATU SATU TIAP MALAM. bila rasa paling best, stay. ceh. jangan ah tikam belakang eish aku pantang betul lah semenjak aku keluar dari mrsm, aku rasa macam jauh dengan kawan. aku tengok je bebudak ni main tikam tikam kawan dia dekat twidder. jujurlah, aku pun pernah buat. tapi aku berubah ke arah yang lebih cemerlang gemilang terbilang.

nanti kalau panas hati dengan dia, engkau kutuk ah dekat kawan. TAPI DEKAT WS lah bodoh pergi ngadu dekat twidder, engkau dahlah followers berkepuk haa karang orang lain pulak judge engkau lepas tu sakit hati NI MACAM MANA MALAYSIA NAK MAJU. sebab tu lah aku nak deactivate twidder nanti lepas dapat result SPM, aku rasa macam hidup dan jiwa tak tenang. skrg aku mampu lagi tengok drama dekat twidder.
Terima Kasih kerana Sudi Membuang Masa ;)

No comments:

Post a Comment

 
copyright © Shera Fashamaira since 2009