Pages

depressed

assalamualaikum,

what a depressing night. hm kenapa tadi adik aku tanya soalan maths aku tak boleh jawab. aku tension aku stress lah. ibu bagi tekanan suruh aku jawab jugak. hm, aku tak faham lah. itu sebab aku nak sambung belajar. aku dah penat sangat jadi bodoh dkt rumah. otak tak berkembang langsung.

kau tahu, masa taklimat 6 jam, aku gembira sangat macam baru belajar benda baru. aku tak ngantuk langsung dan taknak tertidur langsung even menguap banyak. aku macam selalu depressed ah bila tak ada kawan nak cherish my day. sebab tu nak sambung belajar cepat cepat sebab aku akan selalu pendam dan tak kan cerita masalah aku dekat parents macam adik aku buat. sebab dia takde kawan untuk dia luahkan. sebab tu dia luahkan kat parents and thats so annoying macam engkau akan fikir "weh tak reti urus diri ke" ei aku tak tahu ah dengan diri aku.

aku macam tak puas hati dengan semua orang dalam rumah. except ayah. haih. kenapa ah ya allah jahatnya aku. kan best ada sibling perempuan boleh kongsi rahsia dan masalah tapi kena ah jarak umur macam dekat dengan aku haih haih aku macam stres dah lah kay
Terima Kasih kerana Sudi Membuang Masa ;)

No comments:

Post a Comment

 
copyright © Shera Fashamaira since 2009